Josu Juaristi, el nuesu diputáu européu de Los Pueblos Deciden, participó nes movilizaciones dende un entamu, y por supuestu votó a la escontra.

“Participemos na iniciativa escontra’l CETA xunto con millones de ciudadanos y ciudadanes europees, d’ende que participáremos nes protestes de güei y lleváremos la so voz fasta’l plenu del Parllamentu Européu votando escontra l’alcuerdu ente la XE y Candadá”

Les movilizaciones tovieren llugar tantu fora como dientru la Cámara y nes mesmes participaren, amás de los diputaos europeos del grupu d’izquierda (GUE/NGL) representantes d’ALE/Verdes y delles diputaes de S&D. Pocu enantes de la votación formóse una cadena humana alroidu l’hemiciclu y amosárense camisetes con llemes escontra’l CETA nel plenu.

“El CETA abre la puerte a una mayor lliberalización, va marcar el futuru de la industria dañando a les piqueñes y medianes empreses, dará puxu a l’agricultura intensivo y decidirá lo que vamos facer y cómo, o, meyor dicho, lo que nun vamos facer, na defensa del mediu ambiente y la llucha escontra’l cambiu climáticu. Ello ye, va decidir el nuesu futuru en munchos ámbetos y seutores na pior direición posible pa los intereses de la gran mayoría de la ciudadanía y, per ende, en porgüeyu de les grandes compañíes”.